Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2007 22:08 - Мъжете и жените - продължение на личната ми сага
Автор: peace Категория: Лични дневници   
Прочетен: 287 Коментари: 0 Гласове:
0



Незнам, аз ли днес станах с д ...нагоре или просто съм си тъпичка, незнам, но понеже съм набрала достатъчно ми се ще малко да излея, `щото иначе ще прелее.

И така сагата продължава - незнам как всички хора се оправят, но аз имам чувството, че това си е ходене по мъките. Мисля си, че една връзка, семеен живот  или какво и да било се базира на компромиси, на разбирателство - е хайде стига де. Всичко това е хубаво, но направо си е идеалистично или както казва една приятелка такъв филм нема. Правим всичко възможно (особено тези, които са влюбени) всичко да върви по мед и масло, обаче някак си не върви, само единият да дава, а другия да взима и изцежда емоциално. Накрая си задавам, а и задавам на всички останали хора въпроса заслужава ли си?!  Как да почувстваш удовлетворение от това? Направо се отчаях, ако всички са толкова емоционално незрели и инфантилни, та чак неориентирани, то къде ще му излезе края. 
И това важи за всички и мъже и жени.

Чудя се как тези "пеперудки", които срещаме всеки ден по улиците, облечени, по последния писък на модата, красиви и сексапилни, дали се замислят за тези неща, или всичко си върви по default - чук тук, чук там и айде който откъдето е дошъл да се връща?! Направо ми се повдига! Но сигурно пък те се чувстват удовлетворени от това,? Направо да им завиди човек:(.


Тагове:   мъжете,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: peace
Категория: Лични дневници
Прочетен: 32680
Постинги: 21
Коментари: 12
Гласове: 67
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031